poniedziałek, 21 stycznia 2013

Bialo...



                    Bialo..... wszedzie bialo......


                   Sypie od wczoraj...pieknie.....jak w bajce!!!!......
                   Wczoraj wszyscy szaleli na sankach ...tylko ja grzecznie w lözeczku lezalam....


                  Swiat pokryl bialy puch.....bajecznie..... 
                 

                              Nudzi mnie tylko ten widokza oknem.....
                             Widze biel....tylko biel.........

                  Z  nudöw przegladam stare zdjecia.....
                  Wspaniale byloby znöw möc chodzic.....
                 Ale pöki co moge tylko powspominac......


                  To byl piekny dzien .... w oblokach....  :))






                   A jak u Was?????   Röwniez bialo?????


                Dzis mam jeszcze termin u lekarza-kontrola.....
                Mam nadzieje,ze moje lenistwo zostanie  docenine.... i dzieki temu,ze grzecznie leze
                w lözku moje stopy wygoja sie  tak jak powinny.....




                                                    

              Milego dnia Wam zycze!!!!!

8 komentarzy:

  1. Witaj! oj u mnie też biało i bardzo mroźno;-) Może Cię zainteresuje nowa odsłona mojego bloga i małe candy? zapraszam serdecznie!
    http://szyciownia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj!!!
      Oczywiscie,ze sie tym zainteresuje!!!
      Wejde wieczorem.Teraz mam wazny termin a drogi...co möwic biale...
      Dziekuje!

      Usuń
  2. U mnie równiez biało więc poza miłościądo swojego zakątka łączy nas również widok za oknem:) mam nadzieję, że ze stopu wszystko w porządku i że załapiesz się jeszcze na zimowe szalenśtwo. Widzę zmiany na blogu, ach jak tu się robi wiosennie dzięki tej zieleni. Wypoczywaj, papa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:))
      Tak,jak sie ma tyle czasu to sie czlowiek nudzi i.... cos sie zmienia.
      Milo,ze zauwazylas:)
      Mnie röwniez sie podoba..choc to jeszcze nie to co bym chciala....
      Tak,zaraz jade do lekarza...choc prawde möwiac to w taä pogode jechac 40km w jedna strone- to nie bardzo mam ochote....
      Alenie mam wyboru-to wazny termin...
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Przeleciałabym się takim samolocikiem;) ojj u mnie biało aż za bardzo, nie umiem doczekać się Wiosny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,to naprawde frajda leciec takim samolocikiem.Prawie jak zabawka-na 2 osoby...
      Taki maly potrzebuje tylko 5 litrow /100km normalnej benzyny,a przeciez linie powietrzne to o wiele krötsza trasa niz jadac droga.
      A ladujacna jakims lotnisku takim malym samolotem to oplata 3 euro-to taniej niz parking w centrum zakupowym!!!!
      Oj,chyba bedzei trzeba sie przesiasc na samolot!-taniej! :))

      Usuń
  4. U mnie też biało, zamiecie zawieje, zimno, brrrr...
    Ale z przyjemnością patrzy się na Twoje zdjęcia:)Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  5. Milo mi ...U nas tez zimno i tak jakos nieprzyjemnie...
    Ciesze sie,ze podobaja Ci sie moje zdjecia:)
    Pozdrawiam i zycze milego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń