sobota, 16 listopada 2013





                                                                                                       smakowitosci

                                             ....dzis zagoscily w moim domu.

             Nie moglam przegapic takiej okazji....Reszta rodzinki wybrala sie do Hannover na targi..
             Ja zrobilam sobie sobote tylko dla siebie...

            
       ......robie to na co mam ochote .....

                     Objadek   byl dzis u mnie pyszny !!!!!!


             Choc to tez rzecz gustu.....  Normalnie taki objad by nigdy u nas nie przeszedl bez...
          ....komentarza... ale nie dzis gdy bylam sama....


                       Zachcialo mi sie cos ...wloskiego....

                  Przepis znalazlam w necie .....


 
                     Ciasto zrobilam w mikserze i odstawilam az wyrosnie....

                    ...widzicie tä rzezuche...uwielbiam jä... dzis niestety kupna bo moja dopiero...rosnie






                        Ale wracajac do mojego pysznego objadku.....

       





 

                       Na ciasto  polozylam ser mocarela i na 7 minut do piekarnika..
                       Nastepnie pomidory i co tam w domu macie ... i kolejne 10 minut
                       wpiekarniku...




       Tak to wygladalo ....jednak to nie koniec... Na koniec dodalam rukole i rzezuche....

                 ....mmmmm...... palce lizac...





            
             
                     ....teraz na sofe....oj lakomczuch ze mnie ....


                                Mam jeszcze dzis w planach deko na zewnatrz zmienic...
                                Jednak najpierw pausa po smacznym objedzie ... 

                                     ..a Wy..???? 

                 Jakie mycie plany na dzis .????
 



                                         

2 komentarze:

  1. Plany na dziś,dobry film....Kusi ten Twój smakowity obiad:))

    OdpowiedzUsuń
  2. O tej godzinie takie smakowitości? Wymiękam :)

    OdpowiedzUsuń